Pėsčiųjų takai

Bundanti gamta Balto kalno take

Balto kalno takas

Besiskleidžiančiomis šilagėlėmis nukloto stataus kalno, vadinamo Baltuoju, šlaito papėdėje pavasariškai tyvuliuoja Neris. O nuo ant kalno įrengtos apžvalgos aikštelės atsiveria kerintis vaizdas į platų upės vingį ir kitoje jos pusėje į tolumą bėgančius miškus. Būtent tokį vaizdą pamatysite nukeliavę į Kernavę. Tiksliau – atsidūrę ant jos pakraštyje stūksančio Balto kalno. O jei leisitės pasivaikščioti šalia esančiu Balto kalno pėsčiųjų taku, galėsite dar ir gražiu, šviesiu mišku pasigrožėti.

Balto kalno takas neilgas, vos 2,6 km (jo vietos koordinatės 54.886917, 24.829975). Nesudėtingas, lengvai praeinamas. Nors šiame take jau esame buvę, nesusilaikėme ir vėl apsilankėme, nes norėjosi netoli Vilniaus esančios gražios vietos gamtoje. Kažkada, dar prieš pirmąjį pasivaikščiojimą šiuo taku, internete buvau radusi info, kad jis yra mažai žinomas ir veltui nuvertinamas bei pamirštamas (nes visi tik Kernavės piliakalnių lankyti keliauja). Tačiau pagal tai, kiek šį kartą Balto kalno take įrengtose poilsio aikštelėse matėme ir sutikome žmonių (jų tikraaaaai buvo daug), galima drąsiai sakyti, kad bent artimų apylinkių gyventojai šias vietas tikrai gerai žino.

Kaip mums sekėsi ieškoti pavasario ir keliauti Balto kalno pėsčiųjų taku per bundančią gamtą žiūrėkite mano video (ir būtinai prenumeruokite „Check in Lithuania“ Youtube kanalą – jį rasite paspaudę ČIA, o tapę prenumeratoriais visada pirmieji sužinosite apie jame atsirasiančius naujus video įrašus):