Pėsčiųjų takai

Pėsčiomis tarp Germanto ir Ilgio

Germantas ir Ilgis

Pasivaikščiojimas Germanto kraštovaizdžio draustinyje tarp dviejų labai simpatiškų Germanto ir Ilgio ežerų suteiks daug gražių gamtos vaizdų, ramumos ir leis atsipalaiduoti. Šis puikiai sutvarkytas, su nutiestais takais pėstiesiems ir dviratininkams, turiningomis poilsio stotelėmis, gamtos kampelis driekiasi pačioje Telšių pašonėje ir yra labai vietinių bei miesto svečių mėgiamas.

Takas tarp Germanto ir Ilgio

Germanto kraštovaizdžio draustinyje, klajodami jo takais takeliais, mes praleidome net kelias valandas. Palikę automobilį erdvioje aikštelėje (vietos koordinatės 55.980676, 22.159545) iš pradžių pasivaikščiojome Germanto ežero pakrante (apie tai rašiau atskirai čia TAKU PRIE GERMANTO EŽERO).

Nuo Germanto mišku yra nutiesti takai vedantys prie mažesnio netoliese esančio Ilgio ežeriuko. Kadangi esame ilgesnių pasivaikščiojimų mėgėjai, be to, ne taip dažnai atkankame į Telšius ir apylinkes, be jokių dvejonių patraukėme link antrojo ežero.

Tarp Germanto ir Ilgio
Takas tarp Germanto ir Ilgio

Nuo Germanto iki Ilgio apie kilometras su uodegėle. Pirmyn atgal jau ir daugiau nei du kilometrai gaunasi. Žygiavimas mums nei lašeliu neprailgo, mat pakeliui aptikome daug originalių poilsio aikštelių – pasėdėjome paukščio lizde, apžiūrėjome didelį vabalų viešbutį, pamuzikavome, pažinome skirtingas medžių rūšis. O nuo nedidelio apžvalgos bokštelio apžvelgėme pelkėjančius Durbino ežerėlius. Smagios poilsio stotelės yra abiejose tako atkarpose – ir vedančioje prie Ilgio ežero, ir grąžinančioje atgal prie Germanto.

Tiesa, aplink Ilgio ežerą taip pat nutiestas vaizdingas pėsčiųjų takas. Ežeras šis nedidukas, tad ir ėjimo nedaug. Apie šį taką daugiau paskaitykite čia APLINK ILGIO EŽERĄ.

Taigi, Telšiai savo pašonėje turi puikią vietą aktyviam poilsiui. Ir kas smagu, kad atvykus čia, gali ir prie vandens pabūti, ir miške patogiai pasivaikščioti.