Patarimai

Takai ilgesniems pasivaikščiojimams

pesciuju takas

Kviečiu jus ilgesniam pasivaikščiojimui. Gamtoje, gryname ore, vietose, pradžiuginsiančiose netikėtais atradimais, o jų grožis paliks pėdsaką atmintyje. Pakeliaukime didesnį skaičių kilometrų vingiuojačiais Lietuvos pažintiniais pėsčiųjų takais, kurie leis ilgiau mėgautis pasivaikščiojimu, buvimu drauge, jei eisite su kompanija, atvers daugiau vaizdų ir pasiūlys naujų potyrių. Žinoma, visada galima tiesiog ištrūkti į mišką ir eiti, kur akys veda, tačiau pažintinis takas – saugesnė alternatyva, išlaisvinanti nuo rūpesčio ir nerimo pasiklysti. Jūsų dėmesui ir pabandymui – 5 ilgesni nei 5 km pažintiniai pėsčiųjų takai, kuriais patys esame ėję ir dabar jums rekomenduojame.

Zackagirio pėsčiųjų takas – 11km

Zackagirio takas

„Meškos šikna“, kopos be jūros, šviesūs ir erdvūs Dzūkijos pušynai, 11 kilometrų mankštos kojoms ir ne viena valanda gryno oro plaučiams. Štai ką gausite atvykę iki Marcinkonių ir išbandę ten prasidedantį rimtesnius pasivaikščiojimus mėgstantiems labai tinkančią, turiningą pėsčiųjų trasą – Zackagirio pažintinį taką. Lankydamiesi jame vieną rudens savaitgalį, patyrėme netikėtų nuotykių, dėl ko dabar tik dar smagiau kelionę prisiminti ir apie ją pasakoti.

Visą mūsų nuotykingą istoriją iš pasivaikščiojimo Zackagirio rasite čia: KAS TA “MEŠKOS ŠIKNA?”

Vingiuotasis takas Vilniuje – 10 km

Vingiuotasis takas

Beveik 10 km ilgio žygis neišvažiuojant iš miesto, aplenkiant judrias, automobilių pilnas gatves, patyrinėjant žaliasas sostinės vietas. Miškas, kalneliai, svajinga Neries pakrantė, 4-i tiltai, pietūs miesto centre ir į starto vietą grįžimas autobusu. Smagų pasivaikščiojimą galima patirti keliaujant Vilniuje esančiu Vingiuotuoju pėsčiųjų taku, kuris prasideda Baltupių ir Jeruzalės mikrorajonų sankirtoje, o baigiasi miesto centre, prie Mindaugo tilto.

Kaip mes ankstyvą pavasarį keliavome šiuo taku skaitykite čia: ANKSTYVAS PAVASARIS VINGIUOTAME TAKE VILNIUJE.

Žaliasis takas – 7,5 km

Zaliasis takas

Gamtos grožio prisotintas ir žalios vandenų spalvos pilnas Žaliasis pėsčiųjų takas lankytojus veda per Aukštadvario regioninį parką. Pasirinkę šį taką tikrai liksite patenkinti, nes keliauninkams jis daug visko žada. Žiedinis maršrutas supažindina su Spindžiaus kraštovaizdžio draustiniu, kuris įžymus savo pušynais su ąžuolo traku (trakas – miško kelias). Pažintinis takas dovanoja vaizdus su Strėvos upės vaga, Spindžiaus ežero ištakomis, Spindžiaus ir Spindžiuko ežerų protaka, Strėvos protaka, Drabužininkų pilkapiais, Strėvos įgriuva.

Šis takas mums patiems stipriai prie širdies, tad jame buvome ne kartą. Apie mūsų patirtis ir apie tai, kodėl Spindžiaus ežero vandenys yra tokie smaragdiniai, skaitykite tinklaraštyje čia: ŽALIASIS PĖSČIŲJŲ TAKAS.

Šilėnų takas – 6 km

Silenu takas

Eidami šiuo taku ne tik gerai pasivaikščiosite, tačiau rasite ir dailią ryškiaspalvę seną medinę bažnyčią, dvaro laikus menantį akmeninį grindinį, buvusią bebrų užtvanką, stačiašlaitį piliakalnį ir akis toliuose paganyti leidžiančius vaizdus į Nerį. Take esame buvę įvairiais metų laikais, ir supratome, kad skirtingu laiku eidamas per tas pačias vietas gali jas pamatyti kitaip, o tada vėl ir vėl nustebti.

Kaip rasti taką ir ką dar įdmaus juo einant galima pamatyti, skaitykite čia: ŠILĖNŲ PĖSČIŲJŲ TAKAS.

Šaltinių takas – 5,5 km

Šaltinių takas

Šviesa alsuojantis pušynas, išraiškingos įkalnės ir sportiškos nuokalnės, vaizdai nuo skardžio į plačius Nemuno vandenis, dailus piliakalnis, jei tinkamas laikas – mėlynių pilnos saujos, kojoms malonus miško takas ir šiek tiek daugiau nei penki kilometrai aktyvaus pabuvimo. Jei suviliojo pažadas – apsilankykite Šaltinių take, kuris driekiasi apie 12 kilometrų nuo Kauno nutolusio Kačerginės miestelio pakraštyje.

Visa mūsų kelionė Šaltinių taku surašyta čia: ŠALTINIŲ TAKAS.
Apie Šaltinių take esantį Pyplių piliakalnį ir alternatyvų, ne mažiau vaizdingą, kelią grįžimui į Kačerginės miestelį skaitykite: PYPLIŲ PILIAKALNIS IR TAKAS NEMUNO PAKRANTE.