Pėsčiųjų takai

Šaltinių takas

Pilni plaučiai deguonies, akys – gražių gamtos vaizdų, ausys – miško tylos, kojos – smagaus nedidelio nuovargio. Visa tai jūs gausite apsilankę Šaltinių take. 5,5 km ilgio pėsčiųjų takas driekiasi apie 12 kilometrų nuo Kauno nutolusio Kačerginės miestelio pakraštyje. Smagiai jį įveikėme ir rekmenduojame jums drauge su savo draugais Hiatus.lt.

Pagrindinė informacija apie Šaltinių taką

Kaip rasti: takas yra šalia Kauno, vaizdingoje vietovėje rymančio Kačerginės miestelio pakraštyje. Vietos koordinatės: N 54°55′45″ E 23°43′25″

Tako ilgis: trumpiausias atstumas – 2,6 km, ilgausias – 5,5 km.

Sudėtingumas: takas gan sudėtingas, vingiuojantis kalvomis, tad keliaujant juo teks įveikti ne vieną įkalnę ir nusiridenti ne nuo vienos nuokalnės.

Šaltinių takas

Tam, kad rastum Kačerginės miestelį koordinačių net nereikia – bet kokia gera navigacija jį keliaujantiems parodys. Šaltinių tako pradžią skelbiančią medinę lentą pamatėme pakelėje, prieš pat įvažiavimą į miestelį. Prieš kelionę buvau paskaičiusi, kad miestelyje yra įrengta automobilių stovėjimo aikštelė, tad šalikelėje, prie tako pradžios, automobilio nestatėme. Įvažiavome į Kačerginę, iš karto pamatėme aikštelę, o nuo jos iki tako – gal kokia minutė ar dvi kelio.

Šaltinių takas, galima sakyti, yra skirtas tiems, kurie nori tiesiog pasivaikščioti po mišką, pakvėpuoti grynu oru, pasidairyti ir pasigrožėti gamta. Nerasite jame medinių takų, o tik natūraliai žmonių išmintą keliuką. Nebus čia jokių skulptūrų ar kito žmonių meno, matysite tik tai, ką sukūrė gamta.

Dalis tako driekiasi skardingu Nemuno šlaitu, tad mūsų akys ne kartą džiaugėsi vaizdingu plačiu upės slėniu.

Šaltinių takas

Tiesa, dar pačioje tako pradžioje sužinojome, kad savo žygio ilgį kiekvienas gali pasirinkti pagal nusiteikimą ir pajėgumą. Galimi yra net penki skirtingo ilgio atstumai, kurių trumpiausias – 2,6 km, ilgiausias – 5,5 km. Mes, kaip patyrę žygeiviai, nedvejodami pasirinkome ilgiausią variantą. O tam, kad Šaltinių taku keliaujantiems būtų ramu ir jie nepasiklystų, jis visas sužymėtas – teisingą kelią mums rodė baltu burbulu pažymėti medžiai arba specialai tam sukalti mediniai stulpeliai. O gerai matomos rodyklės informavo, kuria kryptimi driekiasi kokio ilgio maršrutas.

Šis takas ne veltui vadinamas šaltinių taku. Vaikščiojant ne kartą kelią mums pastojo savo reikalais tolyn čiurlenantys šatiniai. Tiksliau būtų sakyti šaltinėliai, nes nei vienas iš jų nebuvo platesnis nei didelis suaugusio žingsnis. Tad po Kačeginės mišką ne tik žygiavom, kopėm ir leidomės, tačiau dar ir smagiai pašokinėjom. 🙂

Keliaudami taku padarėme išvadą, kad Kačerginės miškas, kuriuo driekiasi pėsčiųjų takas, yra didžiųjų skruzdėlių rojus. Mat jų čia buvo devynios galybės, o pakeliui aptiktų skruzdėlynų skaičių spėjome gan greitai pamesti – jų matėme tiek daug, ir tikrai įspūdingų gabaritų. Pro tuos, kurie stūksojo šalia tako, dažnai tiesiog pralėkdavome, nes net ir trumpiausias sustojimas grėsė skruzdėlių pasikėsinimu į mūsų batus. 🙂

Šaltinių takas

Beje, įveikę Šaltinių taką, mes dar kyštelėjome savo nosis ir į Kačerginės miestelį. Gražiame pušyne įsikūręs, beveik kurortinis, Nemuno pakrantėje įsikūręs miestukas dvelkė ramybe. Supratome, kad tai yra vieta, kur žmonės mėgsta atvažiuot papoilsiauti.