Lankytini objektai

Balandžių iššūkis Ukmergėje

Ukmerge

Ukmergė tapo vienu iš miestų, kurie sugalvojo smagią veiklą, padėsiančia (ir manau, padedančią) į miestelį pritraukti daugiau lankytojų. Juk kai esi mažas miestas, per kurio centrinę pėsčiųjų alėją pereinama per kelias minutes, reikia kažko daugiau, kad žmonės norėtų užsukti ir ilgiau mieste pasibūti. Taigi, šiais metais Ukmergė pakvietė žmones paklajoti po miestą ir surasti skirtingose jo vietose sutūpdytus menininko iš metalo sukurtus balandžius. Balandžiai nepaprasti – kiekvienam jų priskirtas ritualas, kurį atlikus, tapsi laimingesnis, geresnis, daugiau keliausi ir būsi labiau mylimas. 🙂

Ukmergės turistų informacijos centre sužinojome, kad nėra surašytos instrukcijos, kur kiekvieną balandį rasti. Gavome apytikrius nurodymus, kuriomis kryptimis stebuklingieji paukščiai yra ir iškeliavome į klajonę po miestelį. Laiką praleidome smagiai. Beje, kiekvienas balandis turi ir jam skirtą dainą, kurios galima pasiklausyti, nuskaičius prie skulptūros esantį QR kodą. 🙂

Ką tiksliai reikia daryti prie kiekvieno Ukmergės balandžio, sužinosite pažiūrėję žemiau esantį video iš mūsų kelionės. Ten viską trumpai paaiškinu. Tuo tarpu vaikai, paklausti, kuris iš balandžių jiems labiausiai patiko, atsakė, kad Keksas. Kas tas Keksas? Atsakymą irgi rasite vlogo įraše. 🙂

O dabar trumpai, kur kiekvienas balandis yra.

Parduotuvės “Mūsų krautuvėlė” balandžių šeimynėlė:

Storuliukas Vienuolyno gatvėje:

Šie trys taip pat tupi Vienuolyno gatvėje:

Balandis prie Ukmergės kultūros centro:

Senojo vandens bokšto balandis:

Ši porelė burkuoja prie Utenos kraštotyros muziejaus:

Šį mažulį radome senojo Ukmergės žuvų turgaus apylinkėse (Širvintų ir Žuvų g. kampas):

Ukmerge

Dar vieną balandžių porelę galima rasti Vlado Šlaito viešojoje bibliotekoje – reikia užeiti pro pagrindines duris, jie įkurdinti viduje. Mūsų kelionės metu biblioteka buvo remontuojama ir balandžiai buvo uždengti. Tad tąkart jų pamatyti negalėjome.

Kol radome visus balandžius, nupėdinome net keletą kilometrų kartu pažindami ir miestą. Kviečiame ir jus į smagų balandžių iššūkį Ukmergėje. 🙂